Кабінет практичного психолога

Какоріної Катерини Віталіївни

Освіта: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.

Кваліфікація: ступінь вищої освіти магістр галузь знань "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність "Психологія".

Психолог- це не той,хто знає відповіді на питання, а той,хто знає, як їх шукати.

Графік роботи практичного психолога на 2023/2024 навчальний рік

Дні роботи З якого часу До якого часу
Понеділок 09:00 13:00
Вівторок 13:00 17:00
Середа 13:00 17:00
Четвер 09:00 13:00
П’ятниця 09:00 13:00

Графік консультацій практичного психолога

на 2023/2024 навчальний рік

№ з/п Види та форми роботи Термін проведення Цільова група/ аудиторія Форма узагальнення
1. Індивідуальне консультування Понеділок з 11:00 по 11:30 та
Вівторок з
15:00 по 15:30
Учні 1-4 класів Протокол індивідуальної психологічної консультації
2. Індивідуальне консультування Вівторок з 16:00 по 17:00 Педагогічні працівники Протокол індивідуальної психологічної консультації
3. Індивідуальне консультування Середа з
16:00 по 17:00
Батьки Протокол індивідуальної психологічної консультації

Запис на консультацію до практичного психолога

Посилання google form: https://forms.gle/jFLAmxpGKPgHSg4a7

Графік

"Годин практичного психолога"

Клас День тижня Час
1-А Вівторок 13:00 - 13:30
1-Б Вівторок 13:30 - 14:00
1-В Понеділок 10:00 - 10:30
2-А Середа 13:30 - 14:00
3-А Середа 14:30 - 15:00
4-А Середа 15:00 - 15:30

Приєднатися до "Годин практичного психолога" ви можете на платформі "Human" в розділі "Простори" обираєте "Спільноти" і далі сторінка "Практичного психолога".

Щоб швидко зайти на сторінку практичного психолога в Human скануйте QR - код.

/Files/images/qr-code (2).png

Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у 2023/2024 н.р

  1. Підвищення мотивації до навчання учнів.
  2. Психологічна підтримка вчителя та попередження емоційного вигорання під час воєнного стану.
  3. Адаптація учнів до шкільного навчання.
  4. Робота з дітьми пільгового контингенту.
  5. Здійснення психологічного супровіду інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками.
  6. Психологічна підтримка здобувачів освіти з числа внутрішньо переміщених осіб, зокрема тих, хто виїхав за кордон.
  7. Надання психологічної допомоги та створення психологічно комфортного середовища для здобувачів освіти, які мають психологічну травму, надання своєчасної підтримки педагогічним працівникам та батькам.

Зворотний зв’язок під час дистанційного навчання: katrinakakorina@gmail.com

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА УЧНЯМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

/Files/images/bbaed104c1f83df1626c366f8b0f3a11-0.jpg

ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

/Files/images/ПОРАДИ-ДЛЯ-БАТЬКІВ-ПІД-ЧАС-ВОЄННОГО-СТАН1.jpg

ПОРАДИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

/Files/images/ПОРАДИ_ДЛЯ_ВЧИТЕЛІВ_ПІД_ЧАС_ВОЄННОГО_СТАН1-_2_.jpg

ЗАХОДИ

Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу 17 листопада 2023 року

/Files/photogallery/403765720_6680609952057149_2287428361426914249_n.jpg

Всеукраїнська акція " 16 днів проти насильства".

/Files/photogallery/408108793_6755960801188730_3368398510900277356_n.jpg

/Files/images/408118264_6755961037855373_8501623561246965688_n.jpg

/Files/images/408101474_6755961131188697_2332608810060207550_n.jpg

Навчально-практичний тренінг для педагогів проведений психологічною службою за програмою «Коли світ на межі змін: школа, чутлива до психічного здоров’я» в межах проєкту «Психологічне та соціально-емоційне навчання для українських шкіл», реалізованого GoGlobal за підтримки FCA-FinnChurchAidFoundation.

/Files/images/416002101_6886807278053761_9055804372825350176_n (1).jpg

/Files/images/photo_2024-02-14_18-51-03 (2).jpg

/Files/images/photo_2024-02-14_18-51-03.jpg

/Files/images/photo_2024-02-14_18-49-22.jpg

"Профілактика девіантної поведінки у дітей підліткового віку"

Багато хто з нас живе з відчуттям болю від якого потерпає і тіло і душа. Що ми зазвичай робимо, вперше відчувши біль? Починаємо ковтати пігулки, ніби говорячи йому: «Замовчи, я не бажаю тебе чути!». І на якийсь час біль змовкає, але потім обов’язково дає про себе знати з наростаючою силою, переростаючи в значно серйознішу проблему, яку тільки пігулками не заглушити.

Чому?

Тому, що будь - який біль означає, що ми в повсякденній суєті забули, власне, про себе.

Забули, що шлях до благополуччя, здоров’я і процвітання починається з маленького кроку на зустріч собі. З бажання розплутати клубок життєвих негараздів, розчарувань та тривог. З відновлення глибинної любові і поваги до самого себе.

Все можливо, тільки не варто залишатись один на один зі своїми проблемами, адже є психологія - наука, що протягом віків допомагала людині знаходити вихід із найскладніших ситуацій. Довіртесь собі, дозвольте психологу вам допомогти, адже Ви варті того, щоб бути щасливими.

Тому – індивідуальна консультація у психолога - це час, який належить тільки Вам! Це час та місце, де можна вільно думати та відчувати, аналізувати та змінюватися ефективно вирішуючи всі свої життєві проблеми.

На консультації у психолога Ви зможете зрозуміти, чому виникають складнощі та проблеми у Вашому житті та як їх можна уникати або долати.

Це можливість поміркувати про себе та своє життя, можливість визначитися з тим, як саме ви хочете жити, які стосунки з навколишніми мати, як зробити своє життя наповненим енергією та натхненням.

На консультації у психолога ви завжди знайдете:

- увагу;

- конфіденційність;

- необхідну допомогу та підтримку

Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно – неправильно», «добре – погано». Психолог використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

Суть роботи психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

Беручи до уваги всі перелічені фактори слід зазначити, що в нашій школі психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями:

• робота з учнями;

• робота з педагогічним колективом;

• робота з батьками.

За своєю структурою всі напрямки містять практично одні й ті ж самі види роботи.

І. Робота з учнями.

Складається із профілактичної, діагностичної та корекційно-розвивальної діяльності.

До профілактичної діяльності можна віднести:

• проведення профілактичних лекцій за різноманітними темами, серед яких профілактика тютюнопаління, алкоголізму та наркозалежності, попередження насильницької поведінки і т.п.;

• ознайомлення із статистичними даними щодо запропонованих тем, створення власної статистики;

• проведення інтерактивних занять, ігор, круглих столів, диспутів;

• перегляд відео матеріалів з метою попередження адиктивної поведінки.

Діагностична робота передбачає:

• дослідження психологічної адаптації учнів 1-х класів;

• дослідження пізнавальної сфери школяра (увага, пам`ять, мислення);

• дослідження здібностей молодших школярів;

• дослідження особливостей емоційної сфери учня та його особистості в цілому;

• дослідження мотиваційної сфери і спрямованості особистості учня;

• дослідження міжособистісних стосунків та взаємин в колективі та родині.

При цьому застосовується багато психологічних методик з постійним оновленням методичного арсеналу.

Особлива увага приділяється дослідженню особистісної сфери і в першу чергу психофізіологічних показників.

Корекційно-розвивальна робота ведеться переважно за індивідуальним запитом (індивідуальною потребою).

Консультативна, просвітницька, навчальна діяльність включає в себе велику кількість ознайомчих бесід, зустрічей з цікавими людьми, з представниками соціальної служби, громадських та молодіжних організацій. Також сюди можна віднести перегляд відео матеріалів, створення власних сценаріїв і фільмів на різноманітні актуальні теми. Проводиться консультування з питань адаптації до нових умов навчання, складових успіху сучасної молодої людини, мотивації і результативності навчання.

ІІ. Робота з педагогічним колективом:

Містить в собі дослідження особистісної сфери учителя, міжособистісних взаємин (взаємин в педагогічному колективі), факторів, що сприяють або заважають розвитку вчителя, виявляють стиль спілкування з учнями і т.п.

Крім того, педагогічний колектив повинен бути завжди в курсі останніх психологічних новинок, починаючи від оптимізації міжособистісного спілкування, і, закінчуючи особливостями поведінки людей, схильних до адитивної поведінки.

Для цього ми широко використовуємо психологічні тренінги, арттерапевтичні заняття для вчителів з метою релаксації, а також стимуляції їх творчого потенціалу.

ІІІ. Робота з батьками:

Так само, як і напрями роботи з учнями та вчителями, робота з батьками здійснюється якомога різнобічно: це і просвітницькі виступи на батьківських зборах, і розробка буклетів з актуальних питань (висвітлення проблем і надання порад); вивчення міжособистісних стосунків (дитина – батьки, батьки – батьки, батьки – учителі, учителі – учні) та вивчення «задоволеності» чи «незадоволеності» роботою школи з боку батьків. З батьками працюємо як у групах , так і індивідуально.

ІV. Навчальна діяльність психолога.

Підготовка до різних конкурсів, змагань, різноманітних зборів, засідань, олімпіади з педагогіки та психології, тижня психології та ін.

Аналітична робота полягає у зведенні всіх існуючих даних щодо кожного класу і кожного учня. На базі цих даних робляться висновки та певні рекомендації для учнів, для їх батьків, вчителів стосовно вирішення виявлених проблем. Рекомендації можуть бути універсальними (одні й ті самі для кожного учня і для кожного класу), а можуть бути індивідуальними. Рекомендації дозволяють застосовувати індивідуальний підхід для кожного, особливо до тих, хто потрапляє у створену картотеку дітей «групи ризику». Можуть бути спрогнозовані й описані певні варіанти поведінки окремих учнів у різних навчальних або критичних, стресових ситуаціях.

Системна комплексна робота психолога, класних керівників, учителів, батьків, спрямована на дітей, дає позитивні результати.

Накопичений досвід реалізації різноманітних форм взаємодії учнями, педагогами і батьками дозволяє стверджувати, що кожна з них окремо дає можливість досягти поставленої цілі. Однак, комплексне використання всіх цих форм дає набагато відчутніші результати, сприяє вирішенню вузьких задач, дозволяє вибудувати індивідуальний психолого-педагогічний підхід для кожної дитини.





Кiлькiсть переглядiв: 2970
наша адреса:
/Files/images/default_1.png

м.Харків, вул. Плиткова,1

тел.725-80-23

e-mail: sch121@kharkivosvita.net.ua

Дата останньої зміни 25 Квітня 2024

Фотогалерея